och fråga efter hans namn tror jag inte att jag ska. jag är lite rädd att han ska heta nått som inte låter bra. jag skulle gärna gå och hålla och ha sönder hans hand.


Sometimes tears say all there is to say. Sometimes we don't learn from our mistakes, Sometimes we've no choice but to walk away, away. The Script♥

vem äre som bloggar ? jo, jag!
det var första dagen i skolan idag och det var faktiskt riktigt bra, nya klassrum, nya grupper & sånt. schemat är faktiskt okej.
suger att vi inte får våra datorer innan slutet av september!
om nån timme blire iväg på träning, tänkte ta med mig kameran så kanske det kommer upp nån bild sen.
ha en grym eftermiddag, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0