you split my heart in two, now what you gonna do ?


världens bästa mormor, var det jag som hade det eller? JAAAAA000.
hej, världens bästa mormor har lagt ut pengar till min älskade pippi-tröja. så jag kunde åka och köpa den efter skolan idag, sitter och myser i den nu, älskar den!
ska iväg och kolla träning sen, ska inte va med för min tå och alla skoskav& andra skador ska läka, sträckpunktsträck.
cya later, puss.
världens bästa mormor, var det jag som hade det eller? JAAAAA000.
hej, världens bästa mormor har lagt ut pengar till min älskade pippi-tröja. så jag kunde åka och köpa den efter skolan idag, sitter och myser i den nu, älskar den!
ska iväg och kolla träning sen, ska inte va med för min tå och alla skoskav& andra skador ska läka, sträckpunktsträck.
cya later, puss.

Kommentarer
Postat av: felicia

din mormor skämmer bort dej viisa lissa;)



jag älskar dej babe<3

2010-08-30 @ 20:31:54
URL: http://feliciajaking.devote.se
Postat av: evelynn

vart kan man köpa pippitröjor ? :D

2011-06-14 @ 12:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0