the silence isn't so bad


jag vet inte riktigt vad jag vill göra med min blogg..
först ville jag ha en jätte seriös foto blogg. sen blev det modeblogg. sen blev det en jätteoseriös blogg. sen modeblogg igen. sen bara en vardasblogg.
jag kan lixom inte bestämma mig. men jag tror jag har bestämt mig nu.
det blir en foto-vardags-mode-video-oseriös blogg.

oftast kommer det nog mest vardags inlägg, om vad jag har gjort och sånt. dåochdå kommer det serösa bilder. då och då kommer det weheartit bilder. ibland kommer det videos. ibland modeinlägg. och nån gång då och då kommer det flumm/oseriösa inlägg.

bara så ni vet lixom. eftersom jag har velat fram och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0