HERE YOU GO

VARFÖR BÖRJA DU BLOGGA? <3
svar; jag tror att det var precis efter vi startade the storytellers (SAKNAR) som jag blev sugen på en mer seriös blogg, men innan de har jag haft typ åtta bloggar...

1 vilka bloggar läser du?
2 Favorit artist?
3 felicia är rätt awezome?

svar; dom här ungefär :)
ingen favorit artist men ungefär såhär.
ja, oftast ;)

1.ELIZIA ÄR BÄTTRE ÄN FILIPPA ELLERHUR?! SÄG JA!
2.gör mer filmer oOK?

svar; BÄSTA ELIZIA JAO.
hihi, ska försöka, :)

Varför får du inte följa med till malta? =)<3
svar; för att jag ska till mollorca istället! du får stå ut med gustav själv lilla hampeeee, ;)<3

visst är jag bäst? (a) :*
svar; ja annie, ibland är du ganska okej! ;*

när du säger jag har världens allra bästa vänner vilka ingår i det undrar jag? Kram
svar; mina absoluta bästa kompisar är annie & linn. sen har jag en hel del mer otroligt nära vänner också!

vilka datum har du mens? :D så att jag inte retar dig då :D <3
svar; hatarey gustav..

vad ska din nya viedo handla om med felicia? i waaaaaant detaljer!
svar; här kommer det linn, den ska handlar om dig som runkar en säl, :)

har du något bra "hår-tips" eller liknande som du kan dela med dig av? :D kraam!
svar; asså, jag suger på allt som har med hår och göra! så jag är inte rätt person att fråga, haha!

vem är du kär i & om du fick bli ihop med vem du ville, vem skulle du välja då ? :)

en kille & han kanske? ;)

vem är coolast i din klass ?????????
svar; du vill allt att jag ska skriva dig va mohammed? fast det är ju jag, ;D

om du fick välja att få EN sak i hela världen vad skulle det vara?:)<3
svar; oj, jag vet inte. en fin pojkvän tror jag!

Favoritfim? Favoritlåt ? Favrotmat? Och vem är din idol ?
svar; alla harry potter, dom flesta av Tim Burton, & allt för min syster är grymma filmer!
oj, jag vet inte...
thai- mat!
jag vill ju hålla på med film i framtiden på något sett, så att bli undefär som Tim Burton. ha en egen filmstil och göra otroliga filmer, det är drömmen! så han är min idol!

1. Är du kär just nu?
2. Vad gillar du att göra?
3. Tycker du det är viktigt hur man klär sig?
4. Favorit godis?
kram

svar; ja.
va med vänner, skolan på nått sett, filma & redigera film, träna gymnastik.
jag tycker man ska ha på sig vad man känner sig snygg i!
jag vet inte, men ben&jerry glass är det bästa!

vad är det bästa du vet?
vad är det finaste du vet?
hur tycker du en bra pojkvän ska va?
när ska du skaffa en kamerasladd?
du är jätteduktig på foto och "filmning"!

svar; oj, min familj & mina vänner!
när man hör en låt eller liknande och bara BAM, får så jäkla mycket insperation, DET är fint!
snäll, omtänksam, inget fel om han ser bra ut, så ska han ju tycka om mig ganska mycket också, ;)
hihi, jag hittade en tidigare idag och ska nog beställa den ganska snart!
tack så mycket!

tack för frågorna, och hoppas ni är nöjda med svaren!

Kommentarer
Postat av: linnn.

HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHA, fyfan succé film kommer det bli, hahahahhahahhaha.. nej, nu ska jag läsa resten av svaren (h)<3



är felicia sälen...?

2010-12-16 @ 21:08:49
URL: http://linnnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0