never gonna give it up


min finfinfinfinfina vän ronja som drar till usa i tre veckor på söndag, kommer sakna henne till döds<3
besvikelse när jag vaknar upp med en dunkande huvudvärk, ont i hela kroppen & även feber. känns sådär
nu har jag iallafall tittat på stylisterna och sovit. när jag vaknade gick jag till köket för att upptäcka att pappa hade köpt en påse med kiwi! älskar kiwi, typ guds gåva till männskligheten. gooooott
så nu ska jag äta kiwi och kolla ett par avsnitt av brottskod försvunnen
hoppas ni har en bra fredag, puss

Kommentarer
Postat av: elizia

det är du och jag visa som har gått och blivit sjuka :(

krya på dig gummsi<3

2011-04-08 @ 12:57:35
URL: http://elizius.blogg.se/
Postat av: ronja

kommer att sakna dig massor lovisa, hoppas att du hinner att bli frisk tills imorgon så jag kan vara lapplisa med dig och träffa dig innan jag åker, love you <33

2011-04-08 @ 13:01:50
URL: http://ronjawaras.blogg.se/
Postat av: Julia seal.

KIWI! en bra nyhet<3

2011-04-09 @ 09:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0