svar

kan du berätta lite om dig själv? fy.. men ja, jag heter lovisa & är fjorton år. älskar att drömma om kläder jag inte har råd med, om killar som är sådär jätteasmycket snygga som jag aldrig kommer träffa & om att kunna sjunga. filmresigör är mitt drömjobb & new york är drömstaden. tränar truppgymnastik med bästa laget, gör filmer & umgås med mina fina vänner.
Myser du i sängen ensam ofta? alltid hampus ;*
varför började du blogga? vet inte, verkade kul typ haha
har du pojkvän? nej
favoritbloggar? hannalicious.devote.se + mina vänners
nån du känner som har snygg klädstil? jorå, felicia, linn, elizia & alice för att nämna några :)
dina bästavänner? linn, felicia, annie, silje, alice & ronja &&&& hampus såklart!
ditt favoritplagg i garderoben? min gråa tjocktröja<33333333333
videoinlägg?<3 lätt att jag ska!
Ska vi banta nästa vecka? va är det här för fråga?..
Favoritlåt? just nu, satan i gatan - veronica maggio
vad lyssnar du mest på just nu? veronica maggio's nya skiva!
Vilken är din favorit låt bland kikki bettan och lottas låtar? Vem tycker du är hetast bland dem?
Vem é de du vill ha! typ den enda dom har?.. BETTAN
Vad har du för BH storlek? <333333 haha, vafan? vill du veta så, 70 C - 75 D hehe
har du någon gång tänkt tanken att vi kanske är flygande demoner, fast med ett annat skinn och så när man dör så blir man demon i en annan dimision? JA, typ hela tiden. som linns tanke att alla andra är onda demoner och man egentligen är typ ensam på hela jorden. läskligt det där..
skalle per eller hasse aro? :D:D:D:D: hasse aro. han verkar så jävla myzig
har du någon pojkvän ? :) nej
är du bra i skolan ?
ganska faktiskt, haha. nej men jag har "över" i fem ämnen, & resten "medel" :)
Samlar du på något? Solglasögon!
Vad tar du alltid med dig när du åker nånstans? solglasögon, mobilen & hörlurar!
om du får välja fem låtar som får va soundtracket till din vår 2011 (alltså som ska beskriva hur du hoppas våren ska bli), vilka? grymaste frågan!
du behöver aldig mer vara rädd - lasse lindh
välkommen in - veronica maggio
en vanlig dag - ulrik
turbulens - newkid
genom eld - oskar linnros
Din klass verkar så skön (såg den där filmen) kan du berätta lite om den? haha, det är lätt de skönaste klassen! vi är 67 stycken, dom flesta är jätte underbara. finns en del som jag inte har så bra kontakt med, men ja. haha, älskar den iallafall!
vad va det som hände när du hade bloggpaus för du nästan slutade tro på sig själv? :( det var lite grejer med min lärare. hon betedde sig inte som en lärare ska göra om man säger så, vill inte prata mer om det.
Gillar du Ana Gina? :D ÄLSKAR ANA GINA!
hola! Tycker du om morötter,gurka och äpplen? isåfall gröna eller röda äpplen? :D haha rolig jag är :D haha, elizia du suger. gillar allt typ men ja, gröna äpplen :D
vad har du för högsta önskan? <3 känna att jag har gjort något med mitt liv. kommit ifrån lilla vänersborg och verkligen sett världen! 
Vad använder du dej av smink? mascara, inbland jobbigaordetattstava på f, oftast puder. typ de :)
Vilka bloggar läser du? väldigt många
Vilket datum börja du blogga? ehe... haha, 27 juni :D
Bästavänner?
kolla där uppe :)

om du skulle välja:
1. makaronstuvning eller fiskgryta?
eftersom jag aldrig ätit makaronstuvning, så fiskgryta
2. slicka bunken med smet eller vispen? slicka burken
3. linn eller alice? tycker om er båda två juuuuuuu
4. ekorre eller hare? ekorre, mest för deras engelska namn! squirrelsquirrelsquirrelsquirrel
5. svensk skog eller stilla havet? menar du att titta på eller att bo i eller va? stilla havet isånnafall
6. bröderna lejonhjärta eller madicken? madicken, har aldrig kollat klart på bröderna lejonhjärta..
7. kvinna eller man? kvinna?.. fast ja, män
8. beige eller kakhigrön? beige..
9. lindex eller stugbyn's lilla livs? måste nog svara lindex här faktiskt..
10. bo med tusen ormar i fem dygn i en liten TRÅNG box eller helbody-skrubbing av din lärare? får stå ut fem dagar faktiskt..

antingen eller:
1snedtak eller kyrktak?
haha wtf? kyrktak?..
2heta rut eller melvin?
haha whut?
3vara kär och singel eller ej kär och i förhållande? vara singel & kär i guess
4barnkanalen eller svt24?
barnkanalen all times
5bara säga chacha eller morsning korsning?
chacha haha!
6gå om 1an eller 9an?
eh, 1:an kanske. vet inte riktigt

Kommentarer
Postat av: ronja

2011-05-01 @ 19:35:11
URL: http://elizius.blogg.se/
Postat av: e

viiisa<3

2011-05-02 @ 10:13:18
URL: http://elizius.blogg.se/
Postat av: lich-nud

"måste nog svara lindex här faktiskt.." HAHAH varför? <///////////3

2011-05-02 @ 15:58:54
URL: http://wasteyourtime.webblogg.se/
Postat av: 'Kebaben själv :*

Är jag inte din bästis </3 ;(

2011-05-02 @ 21:54:56
URL: http://alalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0