DON'T MAKE ME BRING YOU BACK TILL THE START/ YOU CAN RUN BUT YOU WON'T COME FAR/ DON'T LET ME SHOW YOU HOW WEAK YOU ARE/ HURTS LIKE BULLETS BETWEEN THESE WALLS

en supermo kväll hos ronja! träffade hanna som jag inte sett sen schools out. härligt att se henne igen!
ägare av två par nya perfekta jeans är jag också, känns grymt faktiskt. nu sitter jag med en kopp te och lyssnar på gamlafavoritlåtar och insperationsbloggar.

jag är nog den enda som är okej med att skolan börjar på måndag, känns inte jättehemskt faktiskt. längrar efter halsdukar, massa te drickande och café besök med vänner. hoppas ni har haft en bra fredag, love


Kommentarer
Postat av: felicia

AWESOMEAWESOMEAWESOME<3

2011-08-20 @ 00:50:40
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: alice

lovizza jag känner såhär... FYFAN VAD SEXIGA DU JAG OCH ANNIEE ÄRRR. ne men seriöst så var den bilden nice :ddddddddd

2011-08-20 @ 13:54:23
URL: http://alicegranat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0