sommar (ni blev dom som räddade mig)

bad med nyinskaffade vänner
promenera med en gammal vän och diskutera framtidsplaner mitt i natten
bli kär i en kille på en camping bara för att han är så jävla snygg
ge någon en present och den blir så glad så att man tror att den ska dö
åka till liseberg flera gånger om
ligga på en båt en hel dag och bara vara lycklig
sitta ensam på balkongen mitt i natten med adele som enda sällskap
glömma allt för en kväll, en kväll när allt var som det ska va
färga nåns hår och känna lyckan när det blev så-hilma-super-jävla-bra
somna i en källare klockan 7 efter en natt som inte går att slå
spendera så mycket tid med sina vänner som bara går
ligga i solen med sin bästavän
sitta under ett träd och diskutera 7:an med en gitarr & världens finaste tjejer
cykla med sina vänner mitt i natten med björnstammen på högsta volym
ha grillkväll med sina bästa vänner och känna sig lyckligare än någonsin
spendera massa dagar på vänersnäs
sitta på en brygga och störa dom som fiskar för man skrattar så mycket
bli inbjuden till en watazami (det är det inte alla som blir)
känna "fan vad lycklig jag är som har så bra vänner"
våga göra något man aldrig skulle tro att man skulle våga
sitta och äta kakor och dricka fruktsoda ur flaskan på en brygga som man sen blir bortjagad av
planka live för buss-danne & skratta så man dör
sitta i tre timmar utan nått att göra bara för att kunna se veronica maggio
sitta på en stutsmatta och titta på skräckfilm
gråtagråtagårtahyperventileragråta samma natt man sett sista delen världensbästa harry
sakna nån så mycket att man bara dör x2
vart jag mig i världen vänder

sommar är värt

Kommentarer
Postat av: LINN

<33333333333333333333333333333333333333333333

2011-08-25 @ 07:24:09
URL: http://wasteyourtime.webblogg.se/
Postat av: E.

hur lägger man ut videos från youtube nu mera!?!

2011-08-27 @ 14:44:17
URL: http://molnillusioner.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0