hej jag heter lovisa

Vilket gymnasium ska du gå på? jag siktar på filmskolan på gotland, media med inrikting film iaf.
Vilken är din favorit blogg? carolines blogg är såså fin, hannas kläder skulle jag döda för, amandas kärlekstumblr räddar en när man är ensam & angelica blick är så jävla grym på alla sätt.
sen mina vänner är favoriter också- linn, annie, alice, felicia, ronja, lova & julia
Var får du din insperation? musikvideor, tumblrs, bloggar, weheartit, filmer, människor på stan. can go on forever
Vilka är din bästa vänner och varför?annie, linn, alice, felicia & silje. mina tjejer som jag älskar över allt annat.
för att dom är- bäst stöttande underbara fantastiska grymma can go on forever här med

ditt favorit märke? :) klädmärke? jadu, hm kanske? eller monki
vem är bäst om man bara räknar med alexandra blomster? :D haha så dålig äru ;) alexandra blomster då!
Hur många läsare brukar du ha? :) Det varierar säkert mycket men ungefär liksom ;) som sagt varierar det, men just nu runt 45 - 50 om dan. inget att skryta med haha
är du kär just nu? jag vet inte, vissa dagar
favoritfilm förutom harry potter?
the notebook
Köper helst? kläder!
högklackat eller converse? converse, äger inga högklackade faktiskt (snor annies istället)
Ditt fullständiga namn? amen fyfan julia.. Gerd Laila Lovisa Meijer. h a t a r d e t (&och alla skrattar åt det)
Vart hittar du dina rubriker? låttexter eller så skriver jag dom själv
Vem är bäst? (där vill jag att du ska svara mig såklart) JULIA
har du nån gång tänkt på att göra en film som inte är en musikvideo? asså jo, flera gånger. har skrivit ett antal manus också. men jag vet inte
hur var din reaktion på sista harry filmen? du har ju inte skrivit nått om det... jag grät. fyfan vad jag grät. jag grät så länge. sen förstog jag att det var slut. då, asså jag vet inte hur jag ska beskriva det, klockan va 5 på morgonen då kanske. jag kände ingenting, försökte tänka bort det. somnade nog vid 7 den natten kanske.
sen till vad jag tyckte om filmen (har sett den en gång till efter, grätgrätgrät) - jag tyckte det var ett värdigt sätt att sluta allt på, jag tycker dom gjorde det bra. men varje gång jag ser en bild, en gif, ett klipp. fyfan. ibland gråter jag lite också. jag har inte vågat se en film efter den sista. är lite rädd för min reaktion. (feel free till att tycka jag är sjuktbesatt)
vad jobbar dina föräldrar som och hur är din kontakt med dom? min pappa jobbar som målare (asbra, för det kan man som sagt utnyttja!) och min mamma jobbar på försäkringskassan. min kontakt med mina föräldrar är grym. mamma berättar jag allt för & pappa är typ grym, han verkar sjukt läskig men det är han absolut inte. han får mig alltid att skratta! sen bråkar vi ju såklart och oftast med pappa, men endå. världensbästa föräldrar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Just nu har jag en tävling på min blogg där jag lottar ut ett valfritt smycke som jag själv designat.

Direktlänk; http://fashiontwisted.com/2011/august/fashionlaw-vinn-valfritt-smycke.html#comment

Lycka til!!

2011-08-17 @ 16:18:18
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: alice

sv; hahah skulle haft på mig den hela tiden du skulle inte haft en chans att ha på dig den ;)

2011-08-17 @ 17:59:11
URL: http://alicegranat.blogg.se/
Postat av: caroline

oj, blev jätte chockad när jag hittade mig själv där i texten haha. Men tack så jätte mycket finis!

Gillar dina filmer skarpt!

2011-08-17 @ 23:20:06
URL: http://luftenboridinasteg.blogg.se/
Postat av: felicia

jag tycker om dej massa vännen<3

2011-08-18 @ 13:30:19
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: Lova

hihi din blogg är min favorit going!

2011-08-18 @ 15:29:15
URL: http://lovap.blogg.se/
Postat av: johanna:D

vet faktiskt inte vilket hotel... men vi åker 3 sep :) sj?

2011-08-18 @ 16:53:28
URL: http://johannaochalexandra.blogg.se/
Postat av: johanna:D

okej :) hur länge är ni där?:D

2011-08-18 @ 17:02:57
URL: http://johannaochalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0