#1 home is where the heart is

kommer ni ihåg alla 30dagar-grejer alla gjorde för ett tag? kör nästan en sån varje dag nu fram till julafton, låter det bra? tänker inte säga vad varje dag ska handla om heller, blir en suprise! börjar nu- min familj.

min fina mamma, pappa och lillebror.
mamma som jag kan säga allt till, pappa som alltid får mig att skratta & fina lillen som jag inte stått speciellt nära fören den senaste månaden. skulle göra allt för min lillebror.
jag brukade bråka väldigt mycket med mamma&pappa för ett tag sen, nu nästan inget alls. så skönt och mycket lättare om ni fattar.
jag vet att dom alltid står bakom mig i allt jag gör och är alltid stolta över mig.
och jag älskar min bror sjukt mycket även om vi inte alltid står på samma sida haha, men han kommer ju vara den enda som jag kommer behövas dras med hela livet. så han är bra
kan inte föreställla mig en bättre familj.

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Allt bra med dig då? :)

2011-12-01 @ 17:26:54
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/
Postat av: annie

sv: SÄGER DU MIN SNYGGING?

hahhahaha bästa lovisa<3

2011-12-01 @ 21:54:54
URL: http://anniesundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0