#2 Utkast: Dec. 2, 2011

YuQGsh on Make A Gif, Animated Gifs
när jag var liten drömde jag om att ha det som i filmerna. ha en bästa vän man kunde ringa när som helst och prata om vad som helst.
min bästa vän heter annie. hon har världens finaste hårfärg och finaste ögonen.
(kom på nu att hennes nya hårfär inte syns på någon av bilderna..)


jag hade inte turen att bara träffa annie. jag fick också världens finaste "extra-föräldrar". annies pappa och låtsasmamma, marcus och ewy. svär på att dom är världens goaste, omtänksamaste och underbaraste. dom kallar mig deras extradotter och dom betyder sjukt mycket för mig. på nyår firar dom 10 år tillsammans och jag ska hålla tal till deras ära på middagen. mina föräldrar känner också dom så vi firar nyår, midsommar och liknade tillsammans alltid!

annie är verkligen som en syster för mig eftersom jag spenderar så mycker tid hos dom, med dom & så. (det var också dom här jag åkte till mallorca med!) kunde inte fått en bättre bästa vän. helt sjukt vad hon är bra

Kommentarer
Postat av: annie

vart ska jag börja?

du är det bästa som finns, och det hoppas jag att du vet min finaste<3



folk brukar säga, jag skulle inte klara detta utan dig. även jag gör det, och när jag säger det är det på riktigt. jag skulle inte klara av allt utan min finaste, absolut bästa vän<3



en bästa vän behöver alla, fast jag har den bästaste bästa vännen någon någonsin kan få! som är bara min!



jag älskar dig och kommer alltid att göra. du är som en syster för mig. en bästa vän. och ingen kan någonsin ändra på det. bästa du<3

2011-12-02 @ 10:11:06
URL: http://anniesundberg.blogg.se/
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en Daniel Wellington klocka i lucka 2 i min julkalender i bloggen om du känner för det :)

2011-12-02 @ 13:38:48
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: felicia

Ni är så fina, bästa ni, (började gråta)



Vill säga att ni två gör allt för varandra, men också allt för mig. Jag älskar er till mitt hjäärta slutar slå.Alltså föralltid<3

2011-12-02 @ 15:21:06
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0