jag sökte dig & fann mitt hjärta.


Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
1. jag har extremt fula mellannamn.
2. the notebook är min nya favoritfilm.
3. jag hade mycket bättre självförtroende för ett år sen.
4. jag är ganska mycket kär i en kille.
5. jag har börjat lyssna lite för mycket på håkan igen. fast det kan aldrig bli för mycket.
6. jag vill inte börja skolan på måndag.
7. jag taggar sönder sommar 2011.
8. det värsta jag vet är när man har längtat efter något, så blir det inte alls som man har tänkt sig.
9. jag saknar mina kompisar :(
10. jag och annie kollar på the notebook nu.

Kommentarer
Postat av: karl.

Svär på allt ! :O

2011-01-09 @ 16:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0