After all this time? -Always


min going!
+ pappa ska bygga en altan/balkong till mitt rum, hur awesome?!
+ jag ska träffa alice imorgon & färga hennes hår!
+ fallens i helgen = träffa massa saknade männiksor!
+ jag är hur så bara åh super nära på att få iväg pappa & oss till thailand, så vi kanske spenderar nästa jul/nyår där! ihhhh

- min lillebror snarkar
- sverige i fotboll
- jag saknar mitt goa gymnastiklag hur mycket som helst!

(kan inte skriva om filmen igår, inte än)

500:de inlägget btw!

Kommentarer
Postat av: felicia

MYSIGA TJEJKVÄLLAR MITT I NATTEN MED TÄNDA LJUS PÅ DIN BALKONG`???

- CHECK

<3

2011-07-14 @ 11:20:32
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: julia

altan?! fan va coolt! Saknar hela gymnastik laget galet mycket! huhu :(

2011-07-14 @ 11:41:14
URL: http://juliawaashere.blogg.se/
Postat av: ani

söta vi är asså, ser nästan ut lite som sälar. det är ju bara min åsikt. du får ju tycka vad du vill.. men så ser jag det.

nu ska jag sluta skriva så jag inte skämmer ut mig totalt..

ehh, ah det var la.. allt då. ehheh,

hejdå.

2011-07-14 @ 13:20:14
Postat av: Anonym

kan du göra ett inlägg med din garderob? typ alla kläder och vad du använder mest och så?

kan du börja mycket med outfits igen för vad jag har sett så verkar din klädstil jättesnygg!

2011-07-15 @ 00:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0