Moony, Wormtail, Paadfoot and Prongs

(det kommer bli overdosing med harry idag, ni får överleva. älskar det verkligen)

Your favorite book that you can read over and over

-alla. men harry potter och fenixorden är det nått speciellt med
A movie that you’ll never get sick of watching
-harry potter och fången från azkaban
Your favorite character
-riktigt svår eh. antingen draco, dobby, sirius black eller ron. kan inte välja
Your favorite pairing (canon or non-canon)
-ville alltid att det skulle bli hermonie och harry när jag var yngre, men nu vet jag ju att det ska va som det är.
harry + ginny & hermonie + ron. mer rätt

A scene that makes you really happy
-"begravningen" av hagrids spindel. skrattar så jag dör när harry gör sin "-klick-klick-klick"
A character you will take your pants off for anytime they ask ;)
-draco malfoy ahhhhhhhhh
Your favorite villain
-bellatrix lestrange
A minor character that you love
-tonks eller nymphadora som hon oxå heter, räknas hos som en mindre? annars gillar jag fleur delacour
A character you relate most to
-relatera till vet jag inte riktigt. men jag älskar verkligen draco i sista boken när han tvingas vara på en sida fast han egentligen inte vill. tycker om honom
Your favorite scene from your favorite book/movie
-en favorit är när harry och draco duellerar inne på toaletten, älskar innan när draco gråter. det är så bra
One part that always makes you cry
-i böckerna: när harry är på dumbledores kontor efter striden på trolldomsministeriet
-i filmerna: när doddy dör
Your favorite quote
-går inte, här är tre: "-You're a very good person who bad things have happen to", "-I solemnly swear that I am up to no good" & "-Not my doughter you bitch!"
A character in the movies who is closest to how you picture them in the books
-Bill Weasley tror jag
A character you wish was real
-sirius black, en stor favorit!
Your favorite Marauder, Death Eater, or OotP member
-sirius black
A character you would like to spend one day with
-neville
A character you just want to kick in the face
-dolores umbridge
A part in the books/movies that makes you angry
-dom flesta med dolores umbridge
A character you would play if you were in the movies
-ingen, alla är prefekta precis som dom är
Your favorite character out of the trio
-hermonie
A scene that you love to watch
-när ginny & harry kysser varandra i köket och george kommer in och "Moooorning.."
Something that you wish was in the movies but isn’t
-att harry är på dumbledores kontor efter stirden på trolldomsministeriet eller att poltergeisten Peeves skulle medverka! eller winky! åhh winky<3
A character who died and you wish they hadn’t
-dobby & sirius black. smärtar att säga men jag saknar nog mest sirius
Three characters you would want to be best friends with
-fred, george & lee jordan
Your favorite friendship
-vänskapen/syskonkärleken mellan fred och george
Your favorite trio moment
-när dom diskuterar chos och harrys kyss. <3
A scene you can’t wait to watch in Part 2
-batteln mellan molly weasly och bellatrix lestrange
A how you feel about Part 2 coming out
-blandade känlslor, tror jag kommer känna mig tom efter
What you love about Harry Potter
-vad? allt

Kommentarer
Postat av: julia

haha, så himla rätt! klick-klick-klick och så gör han sådär med fingarna, jag dör! haha!

sv: haha, ja men det blir ju kul ändå :D<3

2011-07-12 @ 17:38:02
URL: http://juliawaashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0