tjwwwwena steffe!

nu blev det lite surprise att jag hoppar in i bilden! here i am tha linnnnnnnnnn.
(lovisa jag gjorde om början i ditt utkast 27, maj osv, jättefint blev det. ta en titt när du har tid. och annie? jag var också på överby idag, varför såg jag inte er????????)
nu förväntar lovisa sig nog att jag gör ett inlägg om hur mycket jag älskar och saknar henne, men det vet hon redan om hur mycket och ni får lista ut det själva. ledtråd jättemycketx100000.
min tröja luktar jättegod hampus-parfym, vet inte hur den lukten hamnade på min tröja, men där är den iallafall<33333333
nu när ni insett hur trevlig jag är, kan ni ju ta en kik in till mig också! hugs and kisses and xoxo love uu guuuys

haha bara för att det ör roligt att kolla in bildarkivet, du är så snygg min käresta!
och paj är jättegott

(nu ska jag vara busig och byta lösenordet också ihihihihihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0