mest för att jag har jättetråkigt

1. Är du beredd? - yes
2. Okej då börjar vi - okejråå
3. Vad heter du? - Lovisa
4. Hur gammal är du? - 14 år och 3 månader
5. Hårfärg? - blondt, typ
6. Lång / kort? - 1, 64 ungefär
8. Använder du bh? - haha ja
9. Om ja vilken storlek har du? - haha
10. Färg på dina underkläder?- rosa och vit
11. Är du kille? - haha nej
12. Är du tjej? - yesss
14. Är du singel - ajemän
15. Skulle du kunna starta ett förhållande nu? med rätt kille, yes
16. Är du intresserad av nån tjej/kille? asså jo ja mh
17. Har du ett förhållande? - nej
18. Är du tjock? - mjooo lite haha
19. Kan dina föräldrar lita på dig? - ja, jag brukar inte ljuga så mycket faktiskt!
20. Har du glasögon? - nej
21. Har du bra självförtroende? - ibland
22. Har du blivit sviken nån gång? - ohyes
23. Hur är ditt humör just nu? -  vet inte, för trött för att orka göra nått
24. Har du testat på knark? - nej och kommer aldrig göra heller
24. Tycker du om jordgubbar? - SÅ GOOOTT
27. Har du testa snusa? - nej
28. Har du några syskon? - ett
29. Vad har du för mobil? - htc wildfire
30. Tycker du om att sola? - bästa som finns!
32. Går du på någon sport? - gyyymnazzitc
33. Spelar du något instrument? nej haha
34. Favorit film? - harry potter, alla gånger
36. Vem skulle du offra allt för? - vet inte, familjen isånnafall
37. Lunarstorm eller bilddagboken? - facebook
38. Vad har du gjort idag? - vaknat, ätit & tittat på tv
39. Är du snygg? - nej
40. Vad är de bästa med dig? - att jag inte orkar bry mig 
41. Vad är de sämsta med dig? - att deet knappt går en dag över att jag har ångest över min kropp & att jag ältar grejer hur länge som helst
42. Kan du cykla utan händer? - hehe nej..
43. Har du moppe? - jag har en, men jag får inte köra den
44. Har du körkort? - nej
45. Trivs du med det? - eh
46. Har du magrutor - 12pack
47. Vart bor du ? - älskade vänersborg
48. Trivs du där? - nej, jag hatar allt med det
49. Favorit stad? - stockholm
54. Hip hip hora eller fjorton suger? - inte sett nån..
56. Vad tycker du om bögar? - nästan det bästa som finns
57. Ska din tjej/kille helst vara lång eller kort? - lång, älskar långalånga killar haha
58. Vad tycker du om fotbolls-vm? - brukar faktiskt vara jävligt insatt i de
60. Om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? - new york
61. Gröna lund eller liseberg? - liseberg
62. Dricker du? - ja, men inte alkohol och sånt
63. Har du tröttnat på frågona? - nejråå
64. Bra då fortsätter vi - okaj
65. Har du egen dator? - yes
66. egen tv? - nej
67. Har du dvd? - använder ju datan som det
68. Har du boxer? - nej
69. Har du stor säng? - nja
70. Har du stort rum? - ganska
71. Hur många kuddar sover du med? - 3
72. Har du bra kontakt med dina föräldrar ? - mamma iaf, pappa också iof
73. Sova ensam eller med någon? - helst med nån
74. Vem sov du senast med? - i göteborg va det tror jag, med linn, alice och ronja (fast vi sov ju i olika sängar och så haha)
75. När la du dig inatt? - halv två?
76. När vakna du imorse? - tio
77. Vad heter du på msn? - vet inte, lovisa bara tror jag
78. Vet du någon som äger en blogg? - nej ingen faktiskt
79. Vad har du för mobil nummer? - jaru
80. Vem hade du senast en msn konversation med? - adam
81. Vad ska du göra idag?- inget
82. Har du en blogg? nej
83. Isåfall, vad heter den?- dumefan
84. Vad lyssar du på just nu? - vänner i bakgrunden
85. Vad har du på dig just nu? - magtröja och mjukisbyxor
86. Är du less ännu? - nej
87. Hatar du någon? - vet inte, eller jo
88. Vill du säga vem? - ja absolut, äru dum eller?
89. Vad gör du just nu? - kollar på vänner och svarar på domma frågorna
90. Vem/vad saknar du? - min klass
91. Vad längtar du till? - fredag, måndag
92. Har du nån gång älskat flera stycken samtidigt? - ja? asså vänner och sånt
93. Hur ser din dream girl/boy ut? - vet inte, haha. har tänkt att jag ska veta det när jag ser han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0