hey you

Visste du ..
att jag vill ha – imorgon, sommar & tisdag (14!!)
att min senaste kyss – alldeles för länge sen.
att jag lyssnar mest på - musik, mina vänner & alice och mina underbara konversationer
att jag pratar – alldeles för mycket
att jag inte gillar – skolan just nu
att min första riktiga kyss – i stan haha
att jag avskyr när folk snackar – danska
att kärlek är – ibland så jävla bra och ibland så jävla dåligt
att jag gillar att – va med dom bästa
att jag är hemligt förälskad i – eric saade..
att sist jag grät var – i lördags
att min mobiltelefon är – allt
att när jag vaknar på morgonen – somnar jag om i fem minuter
att innan jag går och lägger mig – sitter vid datan
att idag har jag – vart med annie, hampus & linn
att jag just nu tänker på – löööööööööööööööööööööördag
att i kväll ska jag – sova
att jag hoppas – att jag inte blir våldtagen påväg hem

Random..
Någon som förstår dig? - jao, hela tre personer
Någon som du saknar? - yes
Någon som du hatar? - nja
Vem kramade dig senast? - linn tror jaaaa
Vem pussade dig senast? haha, hampus på kinden ;*
Vem ringde dig senast? - mami
Vem ringde du senast? papi
Vem var hemma hos dig senast? annie
Vem var du hemma hos senast? hos annie nu
Har du några kärleksproblem? nej!
Bra eller dålig dag idag? ganska braooooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah they are pretty azzzzzumm :D:D:D:D::D

2011-03-12 @ 09:52:36
Postat av: elizia

visa bilder på vad du köpte från överby cheeeyeen?<3

pusss

2011-03-12 @ 14:17:58
URL: http://elizius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0