DAY TWO: NINE THINGS ABOUT YOURSELF

- jag är dålig på att svara på sms
- den bästa känslan jag vet är när man klarar av något som ingen trodde man skulle klara av
- jag vill väldigt gärna bort i sommar, bort från vänersborg
- jag fattar väldigt sällan mina misstag direkt, kan ta år innan jag fattar grejer
- jag älskar sånna här sju minuter långa remixer av låtar.
- på nått sätt älskar jag att ha mycket att göra, vet inte riktigt men haha.
- jag tycker att något sverige borde vara grymt stolta över är swedish house mafia!
- jag är väldigt dålig på att gråta till filmer, det finns runt tio jag gråtit till kanske.
- jag har världens bästa mamma. kan prata med henne om allt (gör det också)

mami SHM the notebook


Kommentarer
Postat av: LINN♦

hej, vill du göra chokladpudding med mig efter skolan? det är så gott

2011-05-24 @ 21:28:10
URL: http://loveitmclovin.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0