i could have been someone, well so could anyone.


hanni i februari tror jag(?)
har nyss gjort klart en stor SO- uppgift som ska vara klar imorgon och jag kan inte beskriva hur skönt det är!
har förrövrigt haft en grym dag med hanna! rotade också i mormors garderob och hittade en kickas jeansväst och ett par midjejeans som jag klippte av. och vips! ett par skitsnygga midjeshorts.
sen blev jag och hanna jagade av får! haha skrattade så jag dog
nu kom annie förbi och hämtade ett par byxor och vi snackade lite.
franska provet gick förrensten okej haha. puss

Kommentarer
Postat av: hanna

din busssssssssssseee! :D<3

2011-05-26 @ 09:08:52
URL: http://hhhhaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0