JAG KOMMER ALLTID ÄLSKA DIG OCH DET HÅLLER JAG FAST VID NÄR JAG NU SLÄPPER TAGET

JAG vet att det bästa kanske vore att bara dra. nästan gå
under av sorg och att sen skulle allt bara vara över, men det går ju inte.
folk säger att det KOMMER ta tid. men att om ett tag kommer allt vara bättre,
för så säger man ju ALLTID. men jag vet inte, jag kan ju inte
sluta ÄLSKA DIG bara sådär OCH glömma allt jag känner.

ibland känns DET bra och jag tror att jag HÅLLER på att lyckats
komma över dig. men så vågar JAG liksom inte och sitter FAST trots
att jag verkligen vill komma VIDare. och NÄR JAG märker att det är likadant,
NU som förrut, att saknaden inte SLÄPPER. så känns det som att det enda
jag klarar av är att liksom nöta bort känslorna. låta tiden gå och hoppas
och sörja tills de förrsvunnit av ren utmattning.

och det vore så sorgligt om att skulle sluta såhär men just nu känns
det som allt jag över huvud TAGET jag kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0