OM JAG SA ATT ALLT VAR DITT? ATT JAG VILLE ÄLSKA DIG. SKULLE DU LYSSNA DÅ?


Humör just nu? lite blandat, har varit en mongo-dag idag
Vad gjorde du klockan åtta på morgonen? väntade jag på bussen tillsammans med min lillebror
Vad gjorde du för femton minuter sedan? var jag inne hos min granne
Vad du ser om du tittar till höger? en vägg
Vad gör dig glad just nu? allt om våran klass kabaré & europa-resa
Hur vädret är hos dig just nu? svart
Vad var det senaste du åt? köttbullar haha  
Något som gjorde dig glad igår? att axel väntade på bussen med mig
Bästa glassmaken? ben 'n jerry's pish food
Sover du tungt? nej, absolut inte
Drömmer du mardrömmar? drömmer konstigt bara
Hur många kuddar sover du med? dos
Snarkar du? tror inte jag gör det iaf!
Favoritkläder? vet inte, har inget fint typ
Favoritgodis? marabou choklad
Höger-eller vänsterhänt? höger
Stjärntecken? fiskarna
Vad längtar du efter mest just nu? lov

Kommentarer
Postat av: LINN ▲

sv: men är du rolig eller

2011-11-16 @ 23:24:50
URL: http://wasteyourtime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0