KAN INTE SLUTA LÉ

veckan-
idag: va jag sjuk (lägrets fel..) & missade skola och träning
imorgon: skola (om jag inte blir sjukare över natten iof) & kanske färga alice hår efter (kunde ju inte idag alice men gör det imorgon om du vill?!)
onsdag: skola & överby för att fixa sista smågrejerna!
torsdag: skola & sen äta pizza med brudarna (hej-då-för-en-vecka-pizza) & sen blir det troligtvis resturang med la familjaaa för att jag åker ifrån dom (mamma är fett nervös för hur mycket hon kommer sakna mig, mami<3)
fredag: lite skola först, säga hejdå till alla och så.. SEN ÅKER VI!!! (!!!!!!!)

ser ni piratskeppet eller?! fyfan så nice asså

Kommentarer
Postat av: annie

TAGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAA!

2011-09-13 @ 10:18:15
URL: http://anniesundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0