SOULMATES

annee.
Detta är denna tjejen som jag ringer till först vad det än gäller. Hon som lyssnar på mig av det än är jag har att berätta. Den finaste levande människan som går att hitta. Och det är så himla konstigt med tanke på att hon lever utan det vi andra tar förgivet varje dag.
Hon har alltid varit ledsen på grund av att hon tycker att alla vi andra har stora talanger i olika kategorier men inte hon. Men det hon inte fattar är att hon har det största och mest kärleksfulla hjärtat av oss alla.
Och jag tror att det är den största talangen utav allt.
 
alle.
Det är denna tjejen man spelar slender med & skriker halsen av sig. Det är henne man bryter sig in på ett dagis med. Det är henne man inte får tag på i en hel dag för att hon sitter och spelar sims.
Jag har känt Alice i 9-10 år, men när jag hade väldigt svårt att tro att jag en dag skulle kalla henne min bästa vän. Och på ett av mina utvecklingsamtal i trean sa jag att jag väldigt gärna skulle bli bättre vän med Alice, och då hade vi knappt sagt ett ord till varandra. Sen blev det såhär liksom.
Vi har ganska svårt att visa våran kärlek till varandra, men den finns där endå.
Hon är så extremt vacker. Och det står jag fast vid, vem du än väljer att bli.

fellan/fellz.
Felicia har också ett extremt stort hjärta. Hon älskar sin familj och sina närmaste vänner mer än någonting annat. Hon kräver ständig närhet vilket gör att man kan få en kram typ när man minst anar det. Och vissa kvällar poppar hon upp i facebook-chatten bara för att berätta att hon älskar en.
Hon har sin Fabian som hon är väldigt kär i & det går inte en dag utan att hon pratar om honom. Himla fint med så stark kärlek.
Hon står vid min sida i varenda beslut jag gör & ringer mest hela tiden för att bara prata lite.
Är så glad att jag har denna tjejen i mitt liv, hon gör allt så mycket lättare.

linni.
Linn är den jag fått äran att kalla min bästa vän längst av alla. Hon är den enda som skrattar åt mina skämt & jag är den enda som skrattar åt hennes. Vi matchar varandra så himla bra förstår ni. Och hon är så vacker. Himla vacker.
Hon är den ärligaste människan jag känner, både på ont och gott. Hon säger alltid rakt ut vad hon tycker, och ofta får man ett gott skratt utav det. Hennes favoritord är "Hörni!" och hon är grammatikpolisens mästare.
Hon har också sin kärlek, Filip. Och deras kärlek är också extremt stark. Och också himla fin att se.
Det fina med deras förhållande är att han tar fram sidor ur henne som man inte sett förrut, väldigt fina sidor. Dagen innan det blev de två sa jag till Filip att han var den enda killen jag kunde hitta som var bra nog åt min bästa vän.
Linn Bredberg, lägg det namnet på minnet.
 
jag älskar er så himla mycket vet ni.

Kommentarer
Postat av: ani

behöver jag ens berätta hur mycket du betyder för mig? tror du vet det rätt så bra. älskar dig min finaste! <3

2012-08-22 @ 21:08:43
Postat av: Alice

BÄSTA LOLLZZIII LOLZZEEENNNN <33333333333333333333333333 "Det är henne man inte får tag på i en hel dag för att hon sitter och spelar sims." hahahahah fyfan dog lite smått av den raden. men du är så himla fin du lovisa och jag älskar dig massa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VIRTUELL KRAM

2012-08-22 @ 21:24:45
URL: http://nattstad.se/alicegranat
Postat av: LINN

ÅÅÅHHHH :''') vad är detta för fint jag läser?! hahaha enda som skrattar åt dina skämt haha! min lille gos <3<3<3<3 älskar dig <3<3<3

2012-08-22 @ 21:46:31
URL: http://enlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0