jag..


.. skulle verkligen vilja ha en stor sko-samling, men jag trivs inte i något annat än converse.

.. tycker det här är perfektion av ett rum.

.. älskar linnen/tröjor med djupa ryggar.

.. lyssnar oftast alltid på musik, känner mig alltid på bättre humör med musik.

.. vill helst ha massa fina sommardagar/kvällar på stränder med mina finaste i sommar.

.. tycker one tree hill är världen absolut finaste och bästa tv-serie.

.. sitter alltid på kvällarna och gör frisyrer på mig själv, älskar det.

.. jag är nästan alltid glad i verkligheten, tar ut all deppighet i bloggen istället. förlåt.

.. tycker att detta är en av de finaste synerna som finns.

.. faller för spontana, speciella & allmänt grymma killar.

.. vill tatuera vänster underarm med massa text.

.. har tänkt att förändra världen.

Kommentarer
Postat av: felicia

jag är säker på att du kommer klara den sista punkten, för du är så himla himla fantastisk. Och även om du kanske inte förändrar världen lika mycket som typ världens största man, så har du förändrat min värld , så kan ju säga att du redan lyckats

<3

2012-01-13 @ 23:50:19
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0