OCH JAG GRÄT MIG TILL SÖMNS EFTER ALLA DAR

blev utmanad av fina Caroline, så här är mina svar!

1. Rutigt, randigt eller prickigt? randigt skulle jag nog säga.

2. bästa respektive sämsta med kärlek?
bästa= den där känslan precis efter man fått kärleken bekräftad som egentligen inte går att beskriva, den "åh-herregud-jag-är-inte-ensam-nu"-känslan. & att se på honom när han ler.
sämsta= att man måste vara två personer som känner exakt samma.


3. Skulle du hellre vara tvungen att gå upp halv fem på morgonen i resten av ditt liv eller bära samma kläder i resten av ditt liv?
eftersom kläder & sovmorgnar är mina två favoritgrejer är detta riktigt svårt. men gå upp halv fem!

4. Är du nöjd med ditt utseende?
nej, absolut inte.

5. Vilket uttryck är typiskt dig att säga? det enda jag kan komma på är att jag säger "PASSA DIG" väldigt mycket ehe

6. Vilket klädesplagg sätter du på dig när du vill känna dig extra snygg?
min konfirmationsklänning, så himla fin! (ni får se på lördag) eller långklänning faktiskt!

7. Om du fick välja en superkraft, vilken skulle det vara?
att läsa tankar, fast jag vill kunna stänga av och på det.

8. Om du hade chansen att göra om någonting i ditt liv, vad skulle det vara?
hm. vågat satsa min lycka på det som gör mig lycklig. Eller tvingat min morfar att kolla upp sina konstiga fläckar (som visade sig vara cancer) tidigare, tyvärr hann det bli för sent.

vila i frid finaste du

9. Vad får dig att skratta så mycket att det gör ont i magen?
när någon man berättat något för skrattar HÖGT och mycket åt det, haha det får mig att skratta. Eller min pappa.

10. Bästa fiket?
espresso house på överby haha

11. fyra bästa låtarna du aldrig tröttnar på?

(helt fail med videorna haha)

mina frågor:
1. favoritfilm?
2. är du nöjd med ditt födelsenamn?
3. dina tre favoritbloggar?
4. vid vilken tidpunkt i ditt liv vill du ha barn?
5. vem är din bästa vän, & varför?
6. ditt bästa köp & ditt sämsta?
7. vad är det absolut svåraste du har behövt gå igenom?
8. vad är det bästa du vet?
9. & vad är det sämsta du vet?
10. när var du riktigt kär senast?
11. fyra bästa låtarna du aldrig tröttnar på?

jag utmanar: alice, olivia, josefin, madde, hanna. (& här hittar ni reglerna)

Kommentarer
Postat av: maddde

sv; fan va awesome! taack :D

2012-05-02 @ 18:11:50
URL: http://lyngfeltsvantesson.blogg.se/
Postat av: felicia

i miss u

i love u

<3

2012-05-02 @ 21:40:31
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0