Utkast: Maj 21, 2012


grattis på morsdag mamma. det finns inga ord för hur mycket du betyder för mig, du står alltid bakom mig och tar emot mig varje jäkla gång jag faller. spelar ingen roll hur mycket jag inte lyckas med, hur många gånger jag skäller på dig och pappa, eller hur många assholes jag faller för. du är alltid där endå.
jag vet att du inte tycker du räcker till ibland. - men du är mer är jag någonsin kunde önska.
världens bästa, innefrån & ut.


So when you’re lost and you’re tired
When you’re broken in two
Let my love take you higher
Cause I still turn to you


I don’t know what I’d do if you left me
So please don’t go away
Everything that you are is who I am
Who I am today


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min älskling, det finns bara en som du... som vanligt sätter du ord på mina tankar och känslor. Älskar dig ofantligt <3



Din mamma

2012-05-29 @ 10:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0