NÅGRA KLOCKSLAG I ONSDAGS.

7.44 -försov mig som vanligt, sminkade mig, åt frukost & klädde på mig samtidigt. hann till bussen, så jävla duktig är jag.

08. 37 - lektion.

09:54 - fortfarande lektion, iup. kollade klart på Rädda meninge Ryan, hemsk film.


10.11 - FÖDELSEDAGSBARNET! grattis igen wilma

11.14 - hon hade ett himla fint linne som jag var tuvugen att ha med.
 
11.36 - mattelektion, oförberett prov. fast det gisk ganska bra så det gjorde inget haha.

12.21 - på lunchrasten tyckte Jonathan det var jättekul att sätte pennor i min knut. 26 pennor fick plats, haha.
 
13.46 - tog bussen med Fells, Alle & Hanna mot Vargön.

14.23 - jag och Alice stannade hos Fellan och gjorde pannkakor.

16.37 - satt och pratade hur länge som helst och så, det va fint.

17.10 - mys.

18.26 - mötte upp Mami för att gå på bio, breaking dawn part 2. FY I JÄVLA HELVETE VAD BRA DEN VAR. hade inga förväntningar och har inte tyckt de senaste varit bra överhuvudtaget. men jävlar vad bra den va.

22.18 - kom hem och var tvugen att nostalgi bläddra lite i boken, åhh.

23:14 - Big Bang Theory på tv och sen pallade jag inte ta mer kort. somnade en stund senare iaf. himla bra dag.

SE FILMEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0