YOU'VE GOT THE LOVE.

Vad har du på dig?
Jeans et une tröja.
Hur mår du?
Bra, just nu.
Vad önskar du just nu?
Att jag ska hitta mitt drömgymnasie & känna att det är helthelt rätt. & att min engelskalärare ger mig rätt betyg.
Vad har du ätit idag?
Frukost.
Vad ska du göra imorgon?
På namngivningscermoni, för min finaste lilla Alice.
Och på söndag? 
Det är dock söndag imorgon, men kan väl lägga till att kolla på Solsidan på listan haha.
Vem saknar du?
Jag vet inte riktigt.
Senaste köp?
Busskort till mig och min bror.
Vad skrattade du senast åt?
Att mamma glömde väcka mig imorse för att hon försov sig, så jävla olikt henne och hennes reaktion när jag väckte henne var grym.
Vad grät du senast åt?
Det här är ju ganska patetiskt, men jag började gråta i bilen åt en jättesorglig reklam haha.
Vem sov du senast med?
Typ hela klassen påväg hem från Frankrike.
Vad läser du just nu?
Hm, läste klart Torka aldrig tårar för ett tag sen. Och sen läser vi Tusen gånger starkare i skolan..
Senast sedda film?
Sagan om ringen haha!
Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa.
Senast 3 inkomna sms?
"hahaha"
"okej, tack så mycket!"
"Skärp dig, det är jag som betalar räkningen!" haha mamma <3
Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"HAHA puss"
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
om jag ens har blivit det kommer jag inte ihåg.
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Adam.
Vart vill du åka just nu?
Uddevalla, ska kolla gymnasie och vi skulle åkt för en timme sen men pappa är spårlöst förrsvunnen. Det är dock inte olikt honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

adam!!!!!!!111111

2012-12-01 @ 23:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0