Kan inte sova.

Du heter: Lovisa Meijer
Smeknamn: lollo, lollz, meijer och min all-time-favorite Mitler.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Perth med Bon Iver.
Beroende av: Musik i hörlurar och mina vänner.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina naglar det senaste??? Annars typ att mitt hår är så tjockt.
Hur imponerar man på dig? VA ROLIG. dör för roliga människor som får en att skratta.
Brukar du skratta för dig själv? Hahaha jaa hela tiden.  
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hmm fick en fantastisk bild på Alice av Alice.
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är, men min standard är "hallååå?"
Vem ringde du senast?: Alice
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Frågade Alle om hon va hemma, hon sa ja. Hehe.
Antal timmar sömn inatt: 7 typ?
Sov du ensam: Haha ja. 
Brukar du komma i tid: Jaaaaaaa eller nja.
Hur känner du dig nu: Borde vara tröttare since jag gick upp 6 imorse? Aja ska sova snart.
Vanligaste färg på dina kläder: Tråkigt nog svart, lever för svarta jeans såå.
Vad saknar du: Mina vänner <333<3 ska träffa dom imorgon!
Hade du en bra kväll igår: Njaa var trött och sur. 
Favoritdryck på morgonen: Apelsinjuice!! 
När brukar du oftast gå och lägga dig: under sommarlovet var nog snittet vid 3 typ? nu i veckan typ 23.
Är du blyg?: Jaaaaa, men har imponerat på mig själv under denna veckan faktiskt
Sysslar du med någon idrott: Neeeeeej. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tror inte att man kan bli kär i någon av att titta på honom, men jag tror man kan känna det på sig liksom. Att han är något speciellt.
Har du spytt offentligt: Usch jaa. 
Är du nöjd med ditt liv: Tror alltid att saker skulle kunna vara bättre. Men för tillfället är det väldigt fint.
Är du bortskämd: Lite kanske haha.
Vad gör du i morgon: Hänger med alle och fellan i götet innan jag ska träffa mina andra saknade vänner på kvällen<3<3
Vad är det värsta du vet?: RixFm.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Absolut.
Vad är det finaste du fått?: Linn målade av mig när jag fyllde 15, det va fint. Annars ett visst samtal eller mitt armband av mormor.
En speciell dag du minns: Tror min nya standard på denna frågan är 10:de juni. 
Du samlar på: Biobiljetter! haha.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma först alltid.
När grät du senast: Det va ett tag sen tror jag? kommer inte ens ihåg. fan va underbart.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara så jag kan köpa en bil när jag fyller 18! 
Vill du gifta dig: JA!
Vill du ha barn: Tror det?
Är du musikalisk?: Hahahaaaaaaa nej.
Vad dricker du helst när du är törstig: Apelsinjuice!!
Bor dina föräldrar tillsammans: Jaaa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jaaa
Biter du på naglarna: Nej har slutat! äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0