IF YOU CLOSE YOUR EYES, DOES IT ALMOST FEEL LIKE NOTHING CHANGED AT ALL

såhär cirka två veckor innan grundskolan är slut, när jag sitter ute på altanen i solen och inser att nästintill alla skolarbeten är slut, så insåg jag hur mycket jag saknar bloggen (denna bloggen, inte äckliga devote-bloggen) så efter den insikten + en del påtryckningar från mina vänner om att börja blogga igen, så är jag tillbaka!
 
nuför tiden går jag mest runt i skolan och tänker på hur allting snart är över (yes jag är fortfarande sjukt sentimental), försöker spendera så mycket tid som möjligt med mina fantastiska vänner & är lycklig.
ses sist har vi hunnit ha spex-foto, firat linns födelsedag, haft grymma kvällar, fått inbjudningar till avslutningsmiddagen (haha) och massa mer. lovar att jag ska ge bloggen ett ärligt försök denna gången, kyssar!
 

Kommentarer
Postat av: LINN

ett ärligt försök? det här kan bli spännande<3<33<33

Svar: alla andra har varit oärliga<3<3<3<3<3 (du är min första kommentar sen december grattis!!!!)
lovisa

2013-05-26 @ 14:43:05
URL: http://enlinn.blogg.se
Postat av: felicia

fina fina fina lollz <3

2013-05-26 @ 23:24:48
URL: http://feelician.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0