VI VAR SÅ SÄKRA DÅ ATT VI GLÖMDE VAD VI VA SÄKRA PÅ

1. Hur gammal är du?
Sweeeeeet 16.

2. Hur gammal känner du dig?
Känner mig ganska mycket som 16 just nu, nu när nian slutar och gymnasiet är på g.

3. Vad har du gjort idag?
Just nu sitter jag hemma och ska börja rensa bland mina bilder/filmer/dokument på macen.
Försov mig imorse och missade bussen, cyklade till skolan med bror istället och hade bild hela morgonen. Gick se igenom mattenationella (gick heeeelt ok) Och hade sen min sista franskalektion ever (the perks of going to estet!!!!) lyckan var obeskrivlig. Fick mitt franskabetyg (så sjukt för att vara mig) samt det fullständiga engelskabetyget. Efter skolan köpte jag USB till mina 13000 bilder på macen som jag ska rensa nu, och äta något. Plus att jag har två uppgifter att göra klart tills imorgon. Sen sova.

4. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Gillar tidig sommar, som det är nu ungefär. Dör för tiden när man precis börjar sitta ute på kvällarna med ljus, filtar och mina vänner. Finaste tiden.


typ som i fredags

5. Är du besatt av någonting?
Hmm, ja just nu är det diverse killar som jag är besatt av. Haha.

 6. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig?
Jag är grym på datum och födelsedagar.
Mina favoritämnen i skolan är samtliga So-ämnen, svenska och engelska.
Jag har inte en aning om vad jag vill jobba som längre.

7. Hur vill du tillbringa din pension?
Trots att jag är sjukt dålig på franska så vill jag nog leva som gammal i Frankrike, vet inte riktigt varför. Men jag har en liten dröm om att vakna upp brevid han jag levt hela livet med, gå upp och sitta på en solig balkong, äta croissanter till frukost och leva livet. Så grymt ju.

8. Har du någon gång brutit ett ben?
Ja, bröt min arm i tvåan.

9. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Åh, bara för att det är det är sista tiden med klassen skulle jag vilja befinna mig var som helst bara jag får ha mina personer med mig. Men det skulle ju inte vara så fel att hänga i något varmt land.

 10. Vad är du på för humör just nu?
Trött, stressad eftersom jag undrar om jag verkligen kommer hinna klart med allt tills imorgon, men glad endå.

11. Vilket är ditt favoritgodis?
Tefat!! (Hanna kommer du ihåg Paris<33)

12. Vilken är din favoritaffär?
Troligvis BikBok eller Gina Tricot, gillar dock ej att shoppa längre.

13. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska, min idealdag är när jag vaknar vid tolv, ligger och drar mig i sängen hela dagen innan jag vid sex typ åker för att träffa mina vänner hela kvällen. Usch för mornar.

14. Har du blivit sydd någon gång?
Ja efter jag opererade min arm i ettan, samt när jag opererade min tå i sjuan.

15. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?
Då var jag sex år, då började jag förskolan och träffade för första gången en del människor som fortfarande finns i mitt liv. Nice att tänka så endå haha. Kommer inte ihåg så mycket mer av mitt liv som 6-åring.

16. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Åh idag när jag och mina fransklärare pratade betyg och hon helt plötsligt börjar prata om hur fantastiskt det har varit att ha mig som elev. Vet att hon sa liknande till de andra som har franska också, men det var himla fint att få höra av henne.

17. Är du blyg?
Jo det är jag nog, fast bara när det är människor jag inte känner. När människor jag känner finns runt omkring är jag inte blyg.

18. Vad heter du i andra namn?
Gerd (efter mormor) & Laila (efter farmor), hatar båda två och skulle egentligen vilja heta något helt annat. Skulle verkligen vilja hela Erika efter mamma, men det får min dotter heta istället.

19. Vill du gifta dig?
Ja!!! Drömmer om en stor fest med alla mina finaste vänner och min familj. Tänk vilken fantastik dag det måste vara. Vet redan hur min klänning ska se ut också haha.

20. Har du, eller har haft, något smeknamn?
Jag har flera, det som hängt med längst är dock Lollo. Annars har vi Lollsi, Lollan, Lollsan, Lollz, Lovelisa, Sisa (haha dör), Meijer, Mitler (haha va tvungen) och säkert massa fler jag glömt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha åh Lollo! Tefat <3333

2013-06-01 @ 01:06:38
URL: http://hhhhaannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0