Åh gud det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort

igår: städade städade städade dea och soffi kom shottade väntade fler kom alla kom åt tacos i knäna på varandra öppnade presenter fick allt jag önskat mig EN KARDASHIAN KOLLECTION KLÄNNING dog samt grät pga det spelade lovisa meijer-quiz åt kladdkaka blev sjöngd för skrattade skrattade skrattade somnade på mitt sovrumsgolv var lycklig hade alla mina bästa samlade på ett ställe dansade till håkan satt typ 12 pers i min säng pratade skrattade fick ett tal tyckte det var det finaste någonsin timmarna gick några åkte alla gick till bussen gick hem kommenterade allas instagrambilder smsade "tack för finaste kvällen" tänkte att jag är världens lyckligaste somnade.

Kommentarer
Postat av: linnsan

ursäkta mig men angående bild nr 6: Jag är så ärad över att toppa listan på fulaste bild samt fulaste vän<3 vill tacka min familj som stöttat mig genom detta, vill tacka kungen och även alla vänner!!! varför ens ha med den? tack å adjö pusspuss

2014-03-23 @ 18:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0