answers.

favorit film?

jag vet inte riktigt, har svårt att hitta filmer jag kan se om&om igen, men 'Alice I Underlandet' & 'Allt För Min Syster' är riktigt bra!

 

hur många läsare har du dagligen?

haha, inte så mycket, runt 20- 25 stycken när jag har bra uppdatering. :)

 

vilken är din favorit artist/band?

som jag tidgare nämt har jag väldigt bred musiksmak & lyssnar på nästan allt, men 3OH!3 är nog det jag lyssnar på mest, (enligt spotify iaf)

 

hej, vilken klass ska du börja i nu? ser du fram imot det?

hej, jag ska börja i 7:an nu efter sommaren, & ja, faktiskt, jag saknar alla vänner & sånt, + att vi ska få våra datorer, ;)

 

vilket är ditt bästa minne från sommaren?

åhh, jag har inte gjort allt det jag skulle viljat göra, :(

men det var riktigt kul i stockholm, fast gymnastiklägret var nog bäst, att få träna + att vara med vänner, bättre kan det inte bli!

 

vad är det finaste som finns?

min familj, mina vänner & gymnastiken. det är absolut det finaste som finns<3

 

tack för frågorna, :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0