handtag, famntag, klapp eller kyss.




1; mitt väldligt awesomemiga sälskap till göteborg idag.
2; mitt ugglehalsband som det är big love på!
3; min HH-typåse som det är ännu mer big love på!
göteborg va sjukt bra, även fast folk störde sig på oss på tåget hem &jag var nära döden, när jag skrattade så mycket att jag satt i halsen och inte fick nån luft. haha!
jag fick köpt sakerna på bilderna, en stickad cardigan typ, ett linne & en skrivbok som ni får bild på imorgon kanske.
det var grymt bra, linn, jag älskar dig, fastän att du nästa tog livet av mig, haha<3

förensten är videon felicia & jag spelade in i tisdags klar, kommer hit strax!

Kommentarer
Postat av: linnn.

TUGG!

2010-09-25 @ 20:53:56
URL: http://linnnes.blogg.se/
Postat av: linnnnnn.

lovisaaaaa, bort med bilden! ser ut som jag dränkt ansiktet i (ett ord du inte vill ha med på bloggen!)

2010-09-25 @ 22:56:59
URL: http://linnnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0