fint/ i svartvitt.

En bild på något som gör dig lycklig. - jag älskar den här bilden & den här dagen. blir lycklig bara jag tänker på det.

En bild på någon/några som du saknar. -
KOM HEM HÖRRU saknar dig

En bild med dig som fotograf.

En bild på dig som liten. -
lossades alltid vara sjuk så morfar eller mormor skulle mata mig med vatten på en sked, haha.

En bild på nått/någon som alltid gör dig glad. - blir alltid så glad med denna tjejen, haha, hon är så fin & är så dum ibland.

En bild på de bästa du vet.
mina vänner, mina vänner & mina vänner. (dock saknas några på bilden)

En bild som förklarar din dröm. -
va filmregisör & ha dom benen, samtidigt som man är i nån fin stad. DRÖM

En bild på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0