who I am, who I'm not and who I wanna be.

Anonym om ord blir stumma och toner döva, och visans handling blir hemlighet.:
jag har också en systemkamera som man kan filma på men när jag ska göra om filmerna i moviemaker så funkar det inte och filmerna finns inte där:/
hur gör du? :o

svar; nu använder jag iof inte moviemaker längre, nu använder jag bara iMovie på min mac. men iaf,
för det första måste du importera filmerna till moviemaker. sen kommer dom upp där. dom kommer lixom inte dit atomatiskt. annars kan det va såhär.
min kompis har en system kamera som man kan filma med, men dom filmerna blir i ett annat format som inte funkar på moviemaker. så kan det va. då vet jag tyvärr inte hur man gör.

är det nått du inte fattar så fråga igen, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0