världens bästa vän










TTjenea alla lovisas góa läsare!
Ani hääääääääääääär.


Tänkte bara berätta lite varför jag älskar lilla Loviiiisa så mycket!
Jadu, vart ska jag börja?

Lovisa Meijer
Det fanns en tid då vi bara hade träffats några få gånger, men inte kände varandra.
Idag, kan jag verkligen inte fatta hur det kunde vara möjligt.
Sjukt är ordet. Sjukt..
Jag har lärt känna dig som ingen annan.
Jag vet precis ALLT om dig och du vet precis ALLT om mig.
Du vet när det är något som är fel.
Du vet när jag är ledsen.
Du vet när jag är glad.
Du vet allt.
Du fattar verkligen inte hur mycket du betyder för mig.
Du finns för mig precis hela tiden.
Och jag finns alltid för dig, och det vet du.
Du fattar inte hur mycket jag älskar dig.


D u  ä r  a l l t  i  m i t t  l i v .



-

Nu tänkte jag berätta lite om mina och Lovisas planer nästa vecka.
På Måndag ska troligtvis vi till Bonde landet där min mamma bor,
och ska grilla och kanske ner till Gardis en sväng om det är fint väder!
Härligthärligt, sen på tisdag ska vi tagga Harry Potter And The Deathly Hallows Part 2
som vi ska på, midnattsvisningen. Hääääärligt.
På onsdag ska vi åka till Stoooockhooooooooolm wooopwooop,
Spenderar dagarna, onsdag-torsdag-fredag där.
Sen kommer vi säkert bo på fallens i lördag och söndag.
Så ser våran vecka ut. Ordet för detta är  AWESOOOOOME!

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, min pappa la nyss en isbit i ryggen på Lovisa..
Lutar mot hämd i Stockholm.. MOAHAHAHA,


min extremt charmiga pappa..


Heeeejdåååååå Lovisas bästa blogg, kommer tillbaka snaaart.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0