HOPE YOU HAVE THE TIME OF YOU'RE LIFE

en liten ett-foto-i-timman från i onsdags! haha hope u like it

7- okej, börjar redan faila här. somnade om en halvtimme, så det är egentligen halv åtta. haha-vaknade iaf.

8- väntar på den underbara bussen som åker mot mitt favoritställe i hela världen.

9- mattelektion, helvetes-onsdagar. två timmar matte </3


10- fortfarande mattelektion.

11- ännu underbarare, franska lektion.

12- lidl istället för cowboy-soppan som var i skolan.

13- vi slutade tidigt och wilma&filippa flätade mitt&alice hår. (ska klippa mig på måndag<33333)

14 till 18- jag och linn satt hemma hos annie och gjorde ingenting i flera timmar, haha.

19- jag och linn åkte ner till stan och gick till mic som jag skulle skriva om.

20- typ tre sek efter denna bilden började det första bandet spela, hundhuvudet. aldrig hört dom förrut men dom var helt okej :)

21- så spelade axel&august! lika duktiga (eller duktigare faktiskt) som vanligt!
sen pallade jag inte ta mer kort men jag pluggade & somnade. haha puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0