Because I'm doing this for the thrill of it, killing it

fina bilder ja om ni undrar så går jag media :):)
 
hoppas ni haft en fin tisdag för det har inte jag haft :) orkar inte med skolan längre och funderar hur bra man skulle klara sig om man hoppade av? ja nått sånt. för att göra era liv bättre så tänkte jag bara dela med mig av min favoritmusik at the moment.
 
Tennis Court - Lorde Hela Lorde's album Pure Heroine är helt fantastiskt och jag spelar sönder det just nu. Förstår om ni tröttnat på Roylas haha men resten av albumet är snäppet bättre.
I See Fire - Ed Sheeran Ah The Hobbit 2 har ju släppts och om man går i  filmklass som jag gör så går det inte en dag utan att den diskuteras. Men denna låt asså = <3
Christmas Lights - Coldplay En av de väldigt få jullåtar som jag älskar. Denna + tända ljus + snö utanför fönstret + pepparkakor = inte så himla fel endå.
Why'd You Only Call Me When You're High - Arctic Monkeys (cover) David visade mig denna covern på en helt okej låt, tycker att covern är himla mycket bättre.
Bara Dårar Rusar In - Håkis Han började ju som sagt konserten i gbg med min favvolåt. Har ni inte hört den så måste ni lyssna på den ultimata mysgullefina låten.
Annars kan ni såklart lyssna på hela 1D's relativt nya album Midnight Memories. Allt är bra. Fast mest bra är Happily, Strong, Better Than Words och Mignight Memories. (allt finns på spotify för jag orkar inte länka mer än covern hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0