Sparrissoppa

Hej, jag heter Adam och det här är min första gång i bloggsfären, eller ja, jag hade en blogg om brandsläckare i sexan, fast det är dessvärre passé.

 Jag tänkte; vad skriver man om i ett blogginlägg???? 

Notera flertalet frågetecken som representerar min förvirring.

Jo, man skriver om vad man har gjort! Vad har jag då gjort? Jag har sommarjobbat. Jag ritade med en spritpenna på ett papper. Det visade sig att bläcket (???? eller kanske färgen???) läckte igenom bladet och rakt ner på bordet. Det visade sig även att det inte gick att få bort. Dagen efter denna incident spillde jag kaffe (the perks of working at a kiosk - gratis kaffe) på min vita tröja. Det var också svårt att få bort. Så här har ni ett bra första intryck av mig - killen som målar på bord och spiller på sig. Kunderna tror antagligen att jag är efterbliven. Men vad gör väl det? Kaffet var ju gott.

Det här är jag, jag har tandställning. Den är blå, den var i regnbåges färger en gång
Kiosken jag jobbar i
Målningen på bordet
Mitt rum, efter gårdagens sparrissoppa har jag skaffat mig en ny hobby: soppburksamling
Tröjan jag spillde på
 
 
 
 
TACK LOLLO FÖR ATT JAG FICK SKRIVA PÅ DIN BLOGG DU ÄR BÄST!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0