Grattis

när hennes föräldrar ska berätta saker för henne och säger "det här får du inte berätta för någon" svarar hon med "ah fast ni vet ju att det går genom Lovisa först" som om det är världens naturligaste sak. och på fredagskvällar finns det alltid ostchips hemma hos henne eftersom hennes mamma vet att de är de enda chips jag äter.

hon har världens finaste leende som lyser upp hela rummet hon är i när hon ler, hon gråter sällan inför andra och när hon blir arg kastar hon saker runt omkring sig.

hon vet exakt allt om mig. jag behöver aldrig berätta något för henne för hon vet endå. och när jag försöker berätta något säger hon "ah jag misstänkte väl det" eller "det kände jag på mig".

ni vet när man säger att man inte berättar allt för någon, att alla har en hemlighet som man inte delar med någon. det stämmer inte på mig, Annie vet nämligen.

 

älskar dig bruden, grattis på födelsedagen 


Kommentarer
Postat av: ani

ååååh bästabästabästabästadu, du betyder så oändligt mycket för mig hjärtat, loooove uuuu :*<3

2013-06-27 @ 14:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0