fredagslista

Vad har du på dig?
Jeans, bomberjackan, klocka, boots och vit tröja. Roligaste va att imorse kom jag till skolan i skjorta, men eftersom killarna i media 1:an & 2:an har Kavaj-fredag idag (haha jag vet) så såg det ut som jag försökte matcha dom. Så bytte till en tröja jag hade i skåpet istället. 
Hur mår du?

Jag är såsåsåså himla trött. Men glad, för det är fredag & jag har 3 av mina favoritämnen idag (& jeopardy på svenskan!!!!!)
Hur ser du ut just nu?
 detta va imorse men ja Soffi sitter fortfarande brevid mig och jag ser likadan ut så.
Vad önskar du just nu?
Önskar att rasten ska gå snabbare och att någon vill låna ut sin laddare åt mig sen. OCH ATT JAG VINNER ÖVER LÄRARNA PÅ JEOPARDY.
Vad gör du just nu?
Soffi och Ivar sitter brevid mig och diskuterar en Val?
Vad ska du göra imorgon?

Lördag=sovmorgon<3333
Och på fredag?
Det är ju fredag idag, jag går väldigt länge i skolan och tror jag kommer vara helt slut när jag kommer hem. Fun Friday.
Vad skrattade du senast åt?
Sofias valhistoria, dör.
Vad grät du senast åt?
För exakt en vecka sen, hade en hemsk fredagsmorgon.
Senaste köp?
Köpte hårolja och nya jeans igår, & fick hem en ny jacka och tröja. 
Vem sov du senast med?
Annie för nån vecka sen.
Vad läser du just nu?
Den store Gatsby, hållt på med den ett tag nu haha.
Senast sedda film?
Såg Harry Potter & hemligheternas kammare igår innan jag somnade.
Vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?
Fredagskväll och vänner.
Hur ser din hemskärm på datorn ut?
 
Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa
Senast 3 inkomna sms?
"Hörde en jäkla bra låt på radion nyss, The Story Of My Life, till min förvåning av One Direction" stoltaste ögonblicket i mitt liv right there
"Vi är ute nu :'( Jakob filmade, du får se imorgon......."
"Yes hämtar dig då"
Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"HERREGUD MAMMA visst är den <3 <3 <3 <3"
Nämn tre saker du längtar till.

Håkan om några veckor<33
Juuuuul
Nya avsnitt av Orange is the New Black
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Aliceeeeeeee
Dagens bästa.
Gifflarna jag och Dea köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0