It's a new daaaaaaaaaaaay

Vilken dag är det idag?
Freeeeeeeeeedag!

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?

 denna haha, använder den hela tiden.

Vad ska du göra ikväll?
Troligtvis titta på idol som den idol-nörd jag är haha.

Säg två bra uttryck:
"Hare gött haaaaaaaaj" & "Mannen"

Vad blir du glad av få höra att du är?
Alla komplimanger blir man väl glad över, men att höra att man är rolig är fint!

Vem saknar du?
Saknar min gamla klass konstant hela tiden.

En bild på något som är asbra att ha:

en fin kompis i skolan som inte märker att man tar kort på henne (soffi we miss u)

Vad är du bra på?
Ägna alldeles för många timmar åt internet.

Vad vill du ha?
Pengar till konsertbiljetter!!

Vad tycker du är roligt?
Älskar roliga snaps, skickade nyss världens bästa till halva klassen typ haha
Sen skrattar jag åt det mesta iof, har skrattat så mycket den sista tiden.

Vad är du dålig på?
Att plugga i tid.

Hur ser du ut när du är nyvaken?
Har ingen bild, men mitt hår står åt alla håll & min hud i ansiket är oftast väldigt röd thanks to mina nya fab mediciner.

Vem är du kär i just nu?
Är inte kär just nu :*:**:*:*:*:****

Vad var det första du snodde?
Vet inte ens om jag snott något? Isånnafall kommer jag inte ihåg haha

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Vet inte??? KOMMER INTE PÅ NÅTT BRA

Vad bävar du inför?
Det senaste Glee-avsnittet som jag ska se när jag kommer hem. The Quaterback, herre så jag kommer gråta.

Vad händer i helgen?
Har varit så himla trött hela veckan så jag ser så mycket fram emot att få sova länge. Annars har jag faktiskt inte så mycket planerat.

Vad var det senaste du skrev i Word?
Har ju bara Pages och där skrev jag senast en analys av ett 15 minuter långt musikstyckte.

Vad ska du göra på höstlovet?
Oktobermarknad, hänga lite i Färgelanda kanske, sova mycket och troligtvis plugga.

Vad läser du nu?
Den andra Will Grayson, brukade läsa på bussen till skolan men är så trött nu så sover alltid den tiden nu hehe.


Kommentarer
Postat av: Ronja

tog mig upp kl 5 i morse för att se avsnittet och grinade som en bebis, haha, så sjukt sorgligt var det! :'(

Svar: tittade på det så fort jag kom hem, började gråta efter 40 sekunde.. Fyfan vad helst och vackert det var
lovisa

2013-10-11 @ 20:03:46
URL: http://hironja.blogg.se/
Postat av: Ronja

svar: OOOHH JAAAA, ser mer fram emot deras bröllop än mitt egna typ HAHA

Svar: life of a true gleek HAHA
lovisa

2013-10-11 @ 23:08:18
URL: http://hironja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0