Om musik.

Your favorite song
Svarar alltid denna låten när någon frågar om min favoritlåt. Vill gifta mig med denna låten.

Your least favorite song
Hatar Nickelback av hela mitt hjärta, när någon börjar spela någon av deras låtar på nån lektion lämnar jag seriöst rummet.
 
A song that makes you happy
Fylldes av så mycket lycka första gången jag hörde denna låten. + att den påminner mig så mycket om mina vänner <3

A song that makes you sad
Kommer så väl ihåg när jag satte på denna låten medans jag läste något som krossade mitt hjärta. Mår dåligt när jag hör denna låten nu.

A song that reminds you of someone
Fick höra denna på piano en gång, man glömmer inte sånt liksom.
 
A song that reminds of you of somewhere
LYSSNADE PÅ DENNA KONSTAT I MALLORCA. Åhhhh längtar tillbaka.

A song that reminds you of a certain event
Av en speciell anledning påminner denna låten mig så mycket om vår avslutningsmiddag i 9:an. Fint.

A song that you know all the words to
Är grym på låttexter så kunde egentligen tagit vilken låt som helst här HEHE.

A song that makes you fall asleep
Hur blir man inte sjukt lugn när man lyssnar på Håkan?

A song from your favorite band
Proud_Directioner.
 
A song that is a guilty pleasure
Glee är och kommer alltid vara min största Guilty Pleasure.

A song that no one would expect you to love

Ääääääääälskar denna låten.

A song that you used to love but now hate
Hatar egentligen inte låtarna, men jag lysnnar inte på Bon Iver längre.

A song from your favorite album
Satan i Gatan, känns som det albumet är skrivet till mig typ haha

A song that you listen to when you’re angry
BÄSTA VARA-ARG-LÅTEN.

A song that you listen to when you’re happy
Bästa Macklemore!! blir alltid glad av att lyssna på honom.

A song that you listen to when you’re sad
<33

A song that you want to play at your wedding
"I could do without a tan
On my left hand,
Where my fourth finger meets my knuckle" tillåt mig att gråta bara

A song that you want to play at your funeral
En av mina all-time-favorite låtar, + att det är pappas favoritlåt.

A song that makes you laugh

HAHA tänker bara på Halmstad när jag hör denna. 
 
A song from your childhood
Lyssnade konstant på denna på mellanstadiet typ? bästa JT

Your favorite song at this time last year
Under oktober - november förra året hade jag en spotify lista med bara denna låten på repeat hela tiden, bäst så när man saknar någon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0