ÅTERSKAPAR FROZEN

japp sådär roliga tycker jag att mattelektioner är. hallå tänkte seriöst börja vlogga kanske? och klippa lite bättre än denna haha. det är ju hur roligt som helst att ha videos sparade?
så synd förresten att vi sjöng med i fel verison av Let It Go, så det bara var första versen som stämde :( levde mig verkligen in i den sista refrängen haha..
nu har jag 50 bilder att redigera tills imorgon, hejdå mvh kommer inte få någon sömn inatt :)

(uppdate: ja hejhej jag här igen. måste bara säga att jag har sett den några gånger nu (haha egenkär) och jag inser verkligen hur dåligt och tråkigt klippt den är. hatar att jobba i Premiere Pro och där har ni anledningen. ska bättra mig!!!)

Kommentarer
Postat av: Andréa Carlberg

BÄSTA JAG SETT

2014-02-26 @ 17:59:14
URL: http://deaca.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej, den låten som du har på den videon av skolavslutningen vad heter den?

Svar: hejhej! från "En sista kväll"? den heter In Her Eyes med Joshua Radin!
lovisa

2014-02-26 @ 19:19:19
Postat av: ankan

HAHAHAH
mer vloggar!!!!!!!

2014-02-26 @ 20:34:06
URL: http://anniesundberg.blogg.se
Postat av: linn. eller? är det linn? det kommer vi nog aldrig få veta

"nää jag tog bort 2013videon för den var dålig" och så lägger du ut typ denna HAHHA aa jo tjena du hade ju kunnat ha kvar den andra

Svar: den andra var ju prestationsångest, hur seriös tror du denna var idiotaa
lovisa

2014-02-27 @ 00:16:23
URL: http://enlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0