Satt och lyssna på Frank Ocean, och allting skedde i slow motion

Dagens klädsel: i skolan svara jeans, vinröd stickad tröja, skinnjacka, stor halsduk och converse. nu mjukisbyxor och tröjan över.
Dagens frisyr: mitt hår ser förjävligt ut idag, speciellt efter idrotten haha. haft tofs nästan hela dagen!
Dagens händelse: pissmänniskor i skolan. haha usch.
Dagens planer: Nu titta på satc tills jag somnar typ. Första dagen utan stress på två veckor.
Dagens låt: Black Skinhead pga Annie skickade den och sa hur fet det kommer bli på Bråvalla.
Dagens saknad: saknar mina killkompisar hur himla mycket som helst. inte träffat dem på hur länge som helst.
Dagens tråkigaste: måste hämta datorladdaren snart
Dagens bästa: Att jag blev klar med min 6 sidor långa filmanalys av Hitta Nemo 20 minuter innan deadline.
Dagens köp: inget, haha är pank efter Bråvalla-köpet
Dagens godis: inget :(
Dagens humör: från 6.00 till ungefär 12:30 idag var detta den sämsta dagen på riktigt länge. sen blev den räddad.
Dagens sjuka: är inte sjuk hihi
Dagens komlimang: Anton sa att min tröja va fin lol
Dagens skratt: när jag ramlade och slog halvt ihjäl mig på idrotten.
Dagens bilresa: pappa hämtade mig i Uddevalla idag <3<3
Dagens gråt: Skrattade så jag grät idag cirka två minuter efter att skolan slutat.
Dagens längtan: Lovlovlovlovlovlov. varit så stressad denna vecka att jag glömt bort att det är lov nästa vecka haha. när jag insåg det idag efter jag skickade in analysen var lyckan total.
Dagens telefonsamtal: Pratade med Annie för en stund sedan.
Dagens personer: Dea och Soffi vinner denna idag pga peppen imorse när jag ville åka hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill bara göra en sån där motorboat mellan dina bröst, no homo.
btw tröjan var väldigt snygg vart har du köpt den? (eller när jag lånar boken, kan man få låna tröjan på köpet?) och du var även strålande vacker på bilderna, du skämmer bort oss med din skönhet lollo mvh alle

Svar: no homo <3
jaa den är från Vero Moda för typ fyra år sedan, och den är lite söndrig på ena armen men man kanske kan få låna den ändå!
åh men du strålar ju ändå mest min kära, pusspussss!
lovisa

2014-02-13 @ 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0