Busy doin' nothing

anledningar till att Mars är det bästa månaden:
Helvetesfebruari är över.
Internationella kvinnodagen - Linn har skrivit biljant om det här så orkar inte skriva ett eget inlägg haha
Melodifestivalenfinalen - missar min första final idag?? hatar mig själv pga det. hejar på Ace Wilder, Sanna Nielsen, Anton Ewald (man kan ju inte svika släkten;))))) & Alcazar hahahaha.
Min födelsedag - fyller 17 om en vecka idag!! woho för en så onödig ålder. ska dock till Stockholm under nästa helg för släktkalas på min födelsedag. ser så fruktansvärt mycket fram emot detta!! och eftersom jag är borta på min födelsedag så firas den om två veckor med allaalla mina favoriter, ser så mycket fram emot det också <3<3
 
ha en bra lördag folks!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0