Onsdagsmorgon

Hur ser din skrivbordsbakgrund ut?

 

 

MÅR SÅ DÅLIGT ÖVER HUR SMUTSIGT DET ÄR. ska rensa idag.

En bild du tar med photobooth nu tack!

på g mot le school.

Tre saker du ska göra idag:
- gå i skolan i 2 timmar och 40 min, onsdagar<3<3<3
- rensa mitt skrivbord på datorn haha.
- ska möblera om i min bokhylla, måste se najs ut till helgen haha.

Det tråkigaste som hänt i år?
hmmmm, asså inte så mycket? jo Hitta Nemo analysen haha.

Det bästa som hänt i år?
antingen att jag fick träffa all släkt från Stockholm eller att alla mina bästa ska samlas tillsammans på lördag!

Tre senaste sms:
- "Va du kan! <3" från mamma när jag smsade och berättade om mitt nya hastighetsrekord när jag övningskörde haha.
- ”ok” haha från pappa när jag sa vart hans skulle hämta mig.
- ”Du har nu förbrukat all ditt surf....” ah tack så jävla mycket 3. 

Nuvarande besatthet:
Lördag typ??? Sofia är så taggad så hon pratar inte om annat, och eftersom vi träffas hela tiden så hör jag bara saker om det haha.

Mest romantiska som hänt på senaste:
HAHAHAhaha som om något romantiskt skulle hänt mig. ELLER JO soffi och deas födelsedagslåt till mig <3<3<3

Ett jobb du aldrig kommer kunna ha.
Typ min mammas jobb??? Sitta på ett kontor och ha hand om andra människors pengar. spyr.

Tre saker i din bokhylla:
Alla HP-böcker, massa biografier och all min kamera utrustning.

Något du inte gillar hos andra.
när de stör sig på allt och alla, fyfan. eller folk som inte låter alla vara precis som de själva vill vara, spyr på er.

En dålig sida hos dig själv.
skjuter upp grejer hur länge som helst.

En maträtt du är sugen på prick nu.
THAI

Helgplaner?
fredag blir nog chill, och på lördag är det som sagt mitt b-dayy kalajs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0