Stockholm

 

är så fruktansvärt ledsen över att jag bor i Vänersborg och har missat en hel uppväxt med min fantastiska släkt i Stockholm. är övertygad om att jag hade växt upp i en så pass kärleksfull släkt att mitt hjärta brustit av all kärlek. så underbart att umgås med släkt som man verkligen ser sig själv i. finaste var nog dock när min gammelfarbror höll tal och nämde min morfar. eftersom jag ändå var ganska liten när min morfar gick bort så har jag inte innan känt av att han saknas från mig, eftersom jag aldrig umgåts speciellt mycket med hans släkt. men han lyste verkligen med sin frånvaro i lördags.
min gammelfaster är också Anton's farmor och hade alltså fixat postern nedan till mig i födelsedagspresent, asså så glad över den? fikade också hos dem igår därav platinaskivorna haha.
hade världens bästa födelsedags helg, men på lördag får jag fira den med de människor jag älskar mest!! orimligt taggad på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0