Surfboard

tja babes!!! födelsedagsveckan är i full rulle och jag är så fruktansvärt lycklig just nu. älskar att fylla år verkligen. går runt till absolut alla och berättar att jag fyller år på lördag haha vem är man ens :):):) utan att romantisera över huvudtaget så åker jag hem från skolan varje dag i en buss där solen skiner och lyssnar på Kents nya, känner att det är såhär det är tänkt att det alltid ska vara.
nu ska jag duscha locka håret packa skriva klart en sak till skolan och fortsätta lyssna på Kanyes verison av Drunk in Love, så perf. puss fina!

Kommentarer
Postat av: ankan

eh snygg som fan?!?!?

Svar: haha men bästis vad fin du är
lovisa

2014-03-14 @ 07:24:05
URL: http://anniesundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0